Om meg

Bildet mitt
...ble arbeidsledig den 17. mars. Nå har han bestemt seg for å blogge seg gjennom søken etter en ny jobb innen media/kommunikasjon/informasjon. Andreas har blitt 30 år, er medieanalytiker og en kløpper med tekst. Han bor på Vålerenga i Oslo, med samboer, hund og katt.

tirsdag 22. mars 2011

Organisatoriske Andreas

I går traff jeg Guri. Guri jobber i en talerørsorganisasjon for en haug med frivillige organisasjoner rundt om i Norge, og var ganske gira på at jeg skulle jobbe der. Det er jeg også, for jobben virket skikkelig spennende. Nå er det riktignok ikke opp til Guri om jeg får muligheten til dette, men det kan vel ikke skade å ha en særs god tone med ei som jobber der. Sendte avgårde CV i går, og håper på å komme til intervju.

Jeg er en ganske dårlig arbeidsledig for tiden. Jeg gidder ikke å se på Oprah, jeg røyker ikke rullings og jeg går stort sett i dongeribukse. Jeg er ganske bissi, så jeg rekker liksom ikke å ta og føle på situasjonen jeg faktisk er i. For jeg har jo ikke jobb. Ikke har jeg orket å registrere meg som arbeidsledig hos nav heller. Da har jeg offisielt tapt, tenker jeg. Rimelig teit å tenke slik, men når jeg er inn/ut av jobber vil jeg helst slippe å lide drukningsdød i byråkratiet.

Ellers er jeg tilbake i husmorrollen. Jeg har støvesugd og vært på trilletur i parken, der jeg møtte andre trillere. Ja, eller hundeeiere da. Og drukket kaffe. Nå skal jeg se musikk-DVD og sette punktum for bloggen. Der. Ferdig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar