Om meg

Bildet mitt
...ble arbeidsledig den 17. mars. Nå har han bestemt seg for å blogge seg gjennom søken etter en ny jobb innen media/kommunikasjon/informasjon. Andreas har blitt 30 år, er medieanalytiker og en kløpper med tekst. Han bor på Vålerenga i Oslo, med samboer, hund og katt.

fredag 14. januar 2011

Jakten er over for denne gang

Så har det skjedd.


Jeg har fått meg jobb.

I hvert fall for et par måneder i første omgang, men åkke som, dette er virkelig jobben jeg har jaktet etter. De to neste månedene skal jeg jobbe som infomasjonsmedarbeider på Oslo universitetssykehus. Takket være det glimrende vikarbyrået Hammer & Hanborg slipper jeg å drive dank og gå med tøfler. Det har vært litt gøy og avslappende, men samtidig ganske frustrerende. Litt sånn som å lage pepperkakehus.

Tusen takk til alle som har fulgt, delt og likt bloggen. Dere har egentlig gjort mer enn dere tror, for dere har eksponert bloggen min til alle mulige kanaler og potensielle arbeidsgivere. Tilbakemeldingene har regnet inn som et rufsevær, og gitt meg selvtillit og ikke minst et spark i ræva for hva gjelder produktivitet. Så takk, tusen takk.

Ettersom dette i utgangspunktet er et vikariat, så kan det jo hende jeg starter spammingen på Facebook igjen i midten av mars. Jeg er inneforstått med at jeg om et par måneder kanskje står på bar bakke igjen, men jeg kommer samtidig til å gi jernet for å forlenge. Men det er altså ikke opp til meg.

Jeg gjør som Voe jeg, og sier adjø for nå, og hvem vet, kanskje vi snakkes i mars.

/Andreas

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar