Om meg

Bildet mitt
...ble arbeidsledig den 17. mars. Nå har han bestemt seg for å blogge seg gjennom søken etter en ny jobb innen media/kommunikasjon/informasjon. Andreas har blitt 30 år, er medieanalytiker og en kløpper med tekst. Han bor på Vålerenga i Oslo, med samboer, hund og katt.

tirsdag 11. januar 2011

The perfect storm

I dag har jeg vært her:



Jeg har ikke vært på papirfabrikk og ikke hos Red Bull. Jeg har vært hos vikarbyrået Hammer & Hanborg. Vi drakk kaffe og pratet om fortiden og fremtiden min. Og litt om bloggen min. Ettersom mange potensielle arbeidstakere kan kommer over denne nettsiden, er det først og fremst greit å ha et profilbilde der jeg ikke ser så slækk ut. Selv om jeg er arbeidsledig er jeg ikke slækk. Ikke ennå i hvertfall.

Vi pratet litt om en stilling som jeg tror passer veldig bra for meg. "Problemet" er bare det at det er et vikariat, og ikke en fast stilling - selv om det kanskje kan bli noe mer senere.


Problem og problem, fru Blom.

Jeg skal på et nytt jobbintervju i morgen, hos Opinion. Dette er en jobb jeg har griselyst på, for å si det på enebaksk. Jeg gleder meg til intervjuet og håper jeg gjør et godt inntrykk. Ønsk meg lykke til!

1 kommentar: