Om meg

Bildet mitt
...ble arbeidsledig den 17. mars. Nå har han bestemt seg for å blogge seg gjennom søken etter en ny jobb innen media/kommunikasjon/informasjon. Andreas har blitt 30 år, er medieanalytiker og en kløpper med tekst. Han bor på Vålerenga i Oslo, med samboer, hund og katt.

mandag 3. januar 2011

What am I? Chopped liver over here?

Ah, så var det oss igjen da, kjære arbeidsløse hverdag, og hva du enn måtte tilby meg. Foreløpig har du gitt meg et avslag. TV2 bestemte at de "[...] takker for den interesse du har vist og ønsker deg lykke til videre". Hyggelig at de ønsker meg lykke til videre da. De er så inderlige i TV2. 


Jeg har forøvrig søkt på den jobben jeg sa jeg skulle søke på. Tror det er en bra jobb, en jobb med mening. Det trenger jeg. Også har jeg puslet med photoshop i dag. Det er moro, men ganske meningsløst:


- If you are me and I am you, then who are you?


Det blåser ikke akkurat hardt rundt jobbfronten for tiden. I hvertfall i følge finn.no. Er ikke overbekymret av den grunn, men det minner om situasjonen jeg befant meg i for halvannet år siden. Da hadde jeg heller ikke fast jobb, og trålet internett hver bidige dag i jakt på arbeid. Da var det virkelig ingenting. Eller jo, det var en haug med jobber under media/kommunikasjon, men de er så sleipe vet du. For det var jo egentlig bare salgsjobber der man solgte medieprodukter. Og salgsjobber er jeg jo ikke så interessert i. 

Heldigvis er jeg fortsatt ved godt mot. Og godt er det, for dette kan ta sin tid. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar