Om meg

Bildet mitt
...ble arbeidsledig den 17. mars. Nå har han bestemt seg for å blogge seg gjennom søken etter en ny jobb innen media/kommunikasjon/informasjon. Andreas har blitt 30 år, er medieanalytiker og en kløpper med tekst. Han bor på Vålerenga i Oslo, med samboer, hund og katt.

tirsdag 21. desember 2010

Hei og hå og juletid og alt det der

Stria er tidkrevende og krever mye av arbeidsledige. Festiviteter, gaveinnkjøp og gal bikkje med snue stjeler mesteparten av hverdagen min, og derfor har det blitt litt lite blogging de siste dagene.

Uansett så har de siste dagene vært innholdsrike, og slett ikke kjedelige for en fyr med tilsynelatende altfor mye fritid. Jeg har vært på en haug med fester, blitt full på akevitt og brukt alt for mye penger. Jeg har ikke søkt noen nye jobber, for jeg har ikke sett noen jeg har lyst på. Beggars can’t be choosers sier folk. Men ikke jeg. I hvertfall ikke foreløpig. Jeg er ikke interessert i en McJob.


Damian Thorne i skogen

Jeg har tidligere skrevet at bikkja holder meg oppegående. Vel, den holdt meg oppegående på søndag, det skal være sikkert og visst. For Pluto ødela hele leiligheten lørdag natt. På én eller annen måte har han trengt seg ut av buret vi trodde var bulletproof og gått løs på inventaret. Pepperkakehus, kattesand og dritt på gulvet og piss i senga var synet som møtte oss klokka fire om natta. Vi lo først. Men ikke halvtimen senere da vi redde opp sofaen. Pluto går fra wonder-dog til antichrist på få timer.

Nå skal jeg slappe av og være arbeidsledig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar