Om meg

Bildet mitt
...ble arbeidsledig den 17. mars. Nå har han bestemt seg for å blogge seg gjennom søken etter en ny jobb innen media/kommunikasjon/informasjon. Andreas har blitt 30 år, er medieanalytiker og en kløpper med tekst. Han bor på Vålerenga i Oslo, med samboer, hund og katt.

tirsdag 29. mars 2011

Spring break in the ghetto

Jeg er en elendig arbeidsledig for tiden, og jeg tror det har noe med våren å gjøre. Våren er liksom starten på noe fint, og noe jeg har ventet i over et halvt år på. Så nå, når den tupper opp døra, med varmegrader, singel og grus på veiene og nye fregner i ansiktet, da er jeg ikke særlig bekymret for noe som helst. Det er snart sommer"ferie" og det skal bli bra, få litt fritid liksom, fra hverdagens mas og tjas. Eh.

I følge staten, har jeg blitt selvstendig næringsdrivende. Siden jeg tjente noen skarve tusenlapper fra Tono i fjor, så klarer ikke tallknuserne i skatteetaten å beregne foreløpig restskatt/skatt til gode. Men for å se det på den lyse siden - dersom jeg noen gang skal være med i Paradise Hotel, vil det stå:

Hvis du stiller deg bak Ole, så stiller jeg meg bak Thea

I går var jeg på et intervju som gikk fantastisk bra. Jeg får svar i løpet av helgen, tror jeg, så det er bare å krysse fingre og tær. Nå skal jeg ut å kjøpe fotballsko. Ja, fotballsko. For jeg er selvstendig næringsdrivende, og da er det viktig å holde seg i form. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar