Om meg

Bildet mitt
...ble arbeidsledig den 17. mars. Nå har han bestemt seg for å blogge seg gjennom søken etter en ny jobb innen media/kommunikasjon/informasjon. Andreas har blitt 30 år, er medieanalytiker og en kløpper med tekst. Han bor på Vålerenga i Oslo, med samboer, hund og katt.

søndag 12. desember 2010

Søndag og debut

Om én dag blir jeg arbeidsledig. Da er det offisielt. 

Skal jeg være helt ærlig, er jeg usikker på om jeg i det hele tatt vil komme til å søke etter jobb i morgen. Det er jo greit å ha en liten buffer også? Også har jeg hørt at Days of Our Lives er en OK serie. 

1 kommentar:

  1. God idé!

    Arbeidsgivere kommer til å trenge kontaktinformasjon + bosted.

    Og så savner jeg alder og mer på CV'n. Personlige egenskaper?

    Tvi-tvi, skal holde øyne og ører åpne!

    SvarSlett